Najczęściej zadawane pytania

Potrzebujesz pomocy z zamówieniem lub masz ważne pytanie, na które szukasz szybkiej odpowiedzi? Sprawdź często zadawane pytania, aby znaleźć informacje.

  1. W jaki sposób można złożyć zamówienie?
  2. Czy jest możliwy zakup bez rejestracji?
  3. Ile kosztuje wysyłka paczki?
  4. Czy istnieje minimalna wielkość zamówienia?
  5. Czy możliwa jest darmowa wysyłka?
  6. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
  7. Jaka jest procedura zwrotu towaru?
  8. Jakie są formy płatności?
  9. Jak uzyskać pomoc przy moim zamówieniu?
  10. Czy produkty w sklepie Eurosima posiadają certyfikaty?

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Oprócz składania zamówień online w naszym sklepie, przyjmujemy również zamówienia telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail. Aby zakupić produkty w hurtowni stomatologicznej, należy utworzyć konto na stronie lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji. Po wypełnieniu formularza i naciśnięciu przycisku “Zarejestruj się” na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana wiadomość aktywująca konto.

Czy jest możliwy zakup bez rejestracji?

Tak, można dokonać zakupu bez rejestracji. W momencie finalizowania zamówienia należy wypełnić formularz i podać wszystkie dane niezbędne do wysyłki zakupionych produktów.

Ile kosztuje wysyłka paczki?

Koszt wysyłki może różnić się w zależności od sprzedawanych przedmiotów i wagi paczki. System sam obliczy koszty dostawy na podstawie adresu wysyłki i automatycznie go zaktualizuje. Standardowy koszt dla zamówień w Polsce wynosi 19,00 zł. Realizujemy również dostawy naszych produktów na terenie Unii Europejskiej. Napisz do nas i poproś o wycenę wysyłki paczki za granicę.

Czy istnieje minimalna wielkość zamówienia?

Nie ma minimalnej wielkości zakupów. Zalecamy jednak konsolidację zamówień, aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki i chronić nasze środowisko.

Czy możliwa jest darmowa wysyłka?

Eurosima oferuje bezpłatną wysyłkę sprzętu dentystycznego lub materiałów eksploatacyjnych. Darmowa dostawa możliwa jest dla zamówień powyżej 199,00 zł na terenie Polski oraz dla zamówień powyżej 480,00 zł w granicach Unii Europejskiej.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

W Eurosima staramy się utrzymać średni czas dostawy wynoszący 3-4 dni robocze. Prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Jaka jest procedura zwrotu towaru?

Zwrotu produktu zakupionego w naszej hurtowni stomatologicznej można dokonać do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Wszystkie zamówienia należy sprawdzić zaraz po ich otrzymaniu. Jeśli jakiś przedmiot został dostarczony przez nas nieprawidłowo, skontaktuj się z nami, by ustalić odbiór tego towaru i dostarczenie prawidłowego przedmiotu. W przypadku, gdy produkt został błędnie zamówiony przez Ciebie lub inną osobę w gabinecie, będziesz mógł dokonać zwrotu. W tym celu prosimy o kontakt z nami pod numerem 502 661 250.

Jakie są formy płatności?

W naszym sklepie z akcesoriami stomatologicznym posiadamy następujące metody płatności:
• płatność przelewem na konto Sprzedawcy; • szybkie płatności PayPal; • płatność kartą płatniczą; • płatności Google Pay.

Jak uzyskać pomoc przy moim zamówieniu?

Skontaktuj się z nami, dzwoniąc na numer 502 661 250 lub wysyłając e-mail na adres info@eurosima.pl. Nasi wykwalifikowani pracownicy chętnie doradzą w wyborze produktu, pomogą rozwiązać problem z zamówionymi towarami oraz odpowiedzą na wszelkie pytania.

Czy produkty w sklepie Eurosima posiadają certyfikaty?

Wszystkie akcesoria dentystyczne, środki do dezynfekcji czy elementy ochrony osobistej, które można zakupić w naszej hurtowni stomatologicznej, posiadają wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i spełniają wysokie normy w zakresie jakości. Dzięki czemu mogą być stosowane do różnorodnych zabiegów i procedur, a także ochrony osobistej pracowników służby zdrowia.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami, dzwoniąc na numer 502 661 250 lub pisząc wiadomość na adres info@eurosima.pl. Zachęcamy do kontaktu.